Centersyd och fint väder

Jag Älskar detta fina väder =) man blir så full av energi och alla negitiva tankar försvinner! Vill bara ligga i solen och bli brun (vilket jag ändå inte blir), men iallafall försöka bli..! Kunna bara gå i bikini eller lätklädd utan att behöva frysa, I love!

Varit på centersyd idag.. Skulle blivit en mammaskjorta så jag hade haft något att jobba i men icke så nicke fanns bara i L och XL. nog för jag har blivit stor nu men inte behöver jag simma i mina kläder för de ;-) Nä det blev en babydräkt och sen handla henke en Body oxå, med Tiger, Superfin.

Är dock från när jag var i v 23.. kommer nyare bild sen! 
Är dock från när jag var i v23 så inte helt ny men det kommer uppdatering jag lovar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0