Ge fan i mitt liv, är trött på skitsnack

då var skitsnacket igång IGEN, kan ni inte bara ge fan i mitt liv och bry er om er själva istället! Sprida en massa rykten :S tycker det är lågt. ta reda på fakta innan ni utalar er, och om du/ni ska utala dig/er så stå upp så pass mycket att ni kan stå för det ni säger och inte vara anonym. ÄR JÄVLIGT TRÖTT PÅ DET!

Ända sedan jag gick i första klass i skolan har folk lagt sig i mitt liv och vad jag gör, kommenterat de och ja rent av mobbing som det heter. Men jag är sjukt trött på det väx upp för fan och ta och skaffa er ett eget liv,

Ni ska veta att jag och henke är JÄVLIGT lyckliga ihop.. vi har gått igenom mycket unde dessa två åren ihop, men det har fan stärkt våra band till varandra och det har fått oss att inse att vi verkligen älskar varandra.
Jag säger dock inte att jag är guds bästa flickvän som aldrig gör några misstag, absolut inte, utan tvärt om jag kan stå för dom. Likaså på andra hållet. Det viktigaste är att man kan prata och lita på varandra och det är något jag och henke kan. Jag ÄLSKAR honom. FATTA DE och ge fan i OSS, Det är inte lönt att försöka förstöra mellan oss. folk har försök innan men ALDRIG lyckats!

Kommentarer
Postat av: Josefine och my

Hej gumman ! skit i vad folk tyk de är bara så att de är svartsjuka på dig, du har kommigt så långt nu med ditt liv karro =), du ska bli mamma de tycker jag ska blir roligt,så de inte bara är jag hehe :P jag vet att du är lycklig med henke och de ska du vara för han är bra för dig karro.

men skit i vad de säger om dig gumman du är stakare än de och du kommer blir de när du blir mamma :D

ha de så bra så lägne gumman <3<3 tänker på dig

2009-04-29 @ 12:03:23
URL: http://josefinedagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0