Jobba ikväll!

Känner inte alls för att jobba ikväll egentligen. Men jag ska bita ihop, det brukar bli rätt okej ändå när man väl kommer igång. Men just den tiden att komma igång och vägen dit känns dryg. Är nog mycket oxå för att jag börjar när alla andra slutar, DRYGT.

Fast hade rätt roligt på jobb i lördags =) Ibland älskar jag mitt jobb och ibland känns det pest. visst nu har jag klagat mycket men för det mesta känns det bra..!
Är nog mycket nu med graviditeten.Det börjar kännas tungt nu och det känns i höfterna jag lovar! Men jag ska bita ihop och klara det även om det gör ont!

Barnmorskan imorgon, ska fråga henne om ett foglossningsbälte då. Hjälper förhoppningsvis mig lite på mitt jobb så det inte ska kännas så mycket i höfterna!

Går in i v26 idag förresten ;) kommer uppdatering sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0