Så beter man sig bara inte

Igår gick du bara för långt.. så som du betede dig igår gör man bara inte.. Hon gjorde det för att vara snäll och vad blir du jo pissförbannad :S Allt du slängde ur dig. det var mer än jag som tyckte du gick för långt denna gången. du har flippat ut innan men igår var sjukt. Du får mig att må dåligt när du håller på så. Jag har knapps sovit inatt och har en stor klump i magen som gör ont och jag vill inte dit mer, men jag vet jag måste. grätt som bara den när jag kom hem. vill inte mer.

Tack för du backade upp oss vännen igår....Du är guld värd....


Henke jag verkligen älskar dig. Vet att det inte är lätt att stå ut med mig just nu. Men att du klarar det är jag stolt över och jag är faktist stolt över dig att du har slutat snusa =)  Jag ÄLSKAR dig! You and me 4-ever...

Kommentarer
Postat av: hej

det hade varit roligare om du skrev namn?

2009-04-03 @ 23:17:30
Postat av: Cissi

Oj, vad är det som har hänt :o?

2009-04-04 @ 13:09:28
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej vad har nu hänt gumman ?

kram emma

2009-04-10 @ 15:41:49
Postat av: Emma

Okej vad har hänt gumman?

du vet att jag finns här om du vill prata



kram

2009-04-10 @ 15:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0