Trodde jag skulle få hjärtinfarkt =P

Vaknade med ett ryck precis. Var riktigt obehagligt. trodde mitt hjärta skulle hoppa ur kroppen på mig, känndes som ett extra slag eller som ett jätteslag. Nu kan jag inte somna om :S Vafan, ledig och allt och här sitter jag 06.54 och kan inte sova. Men men får ju underhålla sig på något sätt ;)

Var och firade min syster igår, var riktigt trevligt faktist =) Sen bar det av till hemvärnet, dom hade något slags möte. Trodde jag skulle dö =P haha nja inte riktigt träffade en del mycket trevligt personer =) var kul att ses och sen kanske man fick träffa mindre trevliga personer men men skitsamma. Man kan inte tycka om alla eller gå ihop med alla, Men en viktig sak som jag har lärt mig, att även om man inte tycker om en person eller dylikt så SKA man kunna sammarbeta =) hihi

Mycket mycket liv i magen igår =P Ville inte alls ligga still förutom när henke skulle känna hihi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0