Besök hos mamma och amma

Har även idag varit hos mamma på besök och träffat släktingarna. Riktigt trevligt idag. mer snack idag! Blev tacos till middag där. Kommer bilder sen. Elisabeth har ju kommi hem från La France, Kan ju säga att hon blev glad när vi kom, hon ville hälsa på Clara =) Sen fick vi present av henne två riktigt fina äggkoppar, Handgjorda av munkarna där nere =)

Skönt Clara sov till halv 10 idag. riktigt härligt med sovmorgon! Hon är så underbar.. Haha inatt råkade jag ta hennes täcke. hade sparkat av mig mitt eget så jag råkade ta henne. men upptäkte som sagt att det var lite väl lite ;)

Som jag sa innan shit vad tiden går fort. Clara växer som ogräs och blir bara större och större! Jag vill inte att hon ska bli större nu. tiden bara försvinner iväg och det känns som man inte hinner ta vara på tiden! Hehe folk har börjat säga att hon är lik henke ;)

Nä nu är det snart dax för ammning igen! Så Over and out!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hon är faktiskt lik Henke. Iaf på bilden från förlossningen.

2009-08-18 @ 00:25:07
Postat av: Anonym

Ja tiden går så himla fort ta vara på tiden...

Hehe kul att dina släktingar är hos er o hälsar på:)



kramkram

2009-08-18 @ 19:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0