Clara älskling

Som jag har skrivit innan så går tiden fruktansvät fort. Clara är redan 2 veckor gammal idag. Tänk att för två veckor sedan så kom du ut. Svårt att fatta ibland fortfarande, du växer så fort älskling..

Tror hon åkt .å en förkyllning eller något, hon är JÄTTEVARM och svättas. vi tog tempen den låg på 37,3. Sen så bara äter hon som den. Hon äter i nästan en timme släpper bröstet och vill inte ha det igen. men 2-5 min senare blir hon jättearg och vill ha mat igen. Är det vanligt? så kan det pågå i över två timmar.. Sen blir hon jätteledsen. bara skriker och vill inte sova. Sugbehov?

Ska ju som sagt till BVC imorgon. får höra med dom då. Jag menar är det vanligt att hon ammar flera timmar i sträk nästan med bara 5 min mellanrum?


Jag älskar Henke och Clara.!

Kommentarer
Postat av: Annica

Ronja gjorde likadant och det visade sig att jag inte hade tillräckligt med mat till henne. Har ni provat ge henne en napp?

2009-08-20 @ 21:50:14
Postat av: Josefine och my

lillan kanske blir arg för de inte kommer så myk hon vill att de ska göra sen kan de vara så i börja med innan man få in tider å sånt :)



hoppas allt är bra annas med er :D

kramar

2009-08-20 @ 22:41:03
Postat av: Kimberly

William var sån och är ibland fortfarande också det. Sen kan det ju också vara att mjölken i brösten fylls på heeeela tiden, så efter 5 minuter har det ju redan kommit ny mjölk och dem behöver inte suga lika hårt för att få ut det. Hade William fått bestämma själv så hade han ätit hela dagarna. På kvällarna brukar han äta i 1-2 timmar, fortfarande fast han är så stor, vissa barn är bara så. så länge hon växer så är det inga problem. Fast om barn har kolik, så får dem ju ont i magen "ungefär samma smärta som om dem är hungriga", för dem kan inte skilja på smärtan, och då tror dem att dem vill ha mat när dem i själva verket har ont i magen, om du förstår? nä nu blev det mycket :) hoppas det löser sig i alla fall. finns här om du undrar något.

2009-08-29 @ 11:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0