myser och myser

Sitter och myser med Clara nu.. eller ja hon sover och jag myser med henne =P Hon sover så fridfullt. Får verkligen ta vara på tiden nu den går så otroligt fort. Märkte verkligen de, Emil och Alexandra var påbesök med lille Philip. skiljer bara en vecka men tyckte han var så liten... otroligt.. Jag Älskar mysa med min dotter och Sambo =)

Idag har familjen bara myst och kollat film, blev en som hete collage och united 93. Sjukt rolig den första och den andra är grymt bra. Sen har även Farbror Spanne varit på besök =) trevligt trevligt med en liten titt.. Sen annars har det bara blivit lite sötsaker och åter mer mys. Hmm börjar få ont om handukar nu eller ja små. för Clara är expert på att inte bajsa i blöjan utan när vi tar av henne den. Men hon verkar ha lite ont i sin lilla stakars mage. så hon älskar ju när vi masserar den =)

Snart dax att börja med maten *=) hehe

Älskar Henke och Clara, dom är mitt allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0