sjukhus och förskylning

Var på sjukhuset igår, som jag skrev så har jag haft lite ont i magen och igår visade sig även att jag hade feber. Så jag ringde till KK-akuten som dom hade sagt till mig att göra om jag fick sådan sympton. Så där blev jag undersökt. Så dom tog odling och misstänker livmodersinflamation. Så nu går jag på antibiotika. Så blir det återbesök om en vecka för att kolla. så nu hoppas jag att jag blir bättre...


Clara bara växer och växer.. Kan inte tiden stanna nu? Misstänker att hon har blivi lite förskyld. hom är rätt snuvig oxh täppt i näsan, men dock ingen feber. skönt!

Kommentarer
Postat av: Josefine och my

hej hoppas att du mår bra och ni familjen

vi får träffas någon dag när du har lust och ork

de skulle vara trevligt



ha en underbar helg <3

2009-08-27 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0