släktbesök från Italien

igår kom min morbror och hans fru med mina kusiner upp från Italien.

Vi åkte hem till mamma för att träffa dom. vi han inte ut med barnvagnen förren vima kusiner kom utrusande och ville se lilla Clara. Har inte träffat dom på 5år det vill säga nicole var första gången jag träffade =) Trevligt trevligt! det var fullt rejs hela tiden =) Dom är bara för söta. Vi fick massa fina presenter av dom bl.a ett täcke till Clara med pyjamas, haklapp och speldosa att ha hängandes i bilbarnstolen och ett linne till mig bl.a. Tack ännu en gång.. Blev helgrillad fläskfilé med nypotatis beanesås. mmm vad gott!

Hehe mina kusiner är allså 5 och 3 år så dom ville ju vara med överallt ;) Erin ville tilloch med sitta med när jag skulle amma! dom är såå söta! Sen bar det ut på promenad. det var trevligt! Riktigt roligt att träffa dom igen! ska hem till mamsen nästa vecka igen och träffa dom en gång till innan dom åker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0