undersökning och värkar

Ja det är ju på söndag den lille/a är beräknad. Men igår kring 22 så blev det blött, tänkte inte så mkt på det men sen gjorde jag. Fick inte sova så mycket inatt och tänkte mer under idag mellan värkarna. varför det sipprade. Kan det vara vattenavgång! Ringde in till förlossningen. dom ville att vi skulle komma in på kontroll eftersom vattnet gått igår och jag inte hade jätteregelbundna värkar!

Dom kopplade CTG på mig för att kolla och allt såg bra ut. Men hon ville ändå kolla om det var fostervatten. Men eftersom jag inte hade regelbundna värkar så bar det hem igen vilket jag visste. Men imorgon skulle vi till något som lade på 3:e våningen för ytterligare kontroll, så det inte är infektion och så..
Så förhoppningsvis har vi en liten hos oss redan innan söndag! jag hoppas för jag orkar inte gå med dessa värkarna. Dom har bara blivit värre under kvällen! så det blir två alvedon och sen gå och lägga sig och förhoppningsvis sova lite inatt! HOPPAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0