dålig skribent!

Ja jag vet att jag är en dålig skribent! Har inte blivit mycket skrivande på sistone!
Men jag är såå trött påde psysiskt och fysiskt! Trött i kroppen, magen och på att vara gravid!
Jag vet alla sa ju till en att dom två sista veckorna vara värst och man trodde inte på det, men JO det kan jag hålla med om och kan instämma. Kan h*n inte titta ut nu.. SNÄLLA

Fösrvärkarna går upp och ner! fast har varit rätt lugna nu! Men känner ett fruktansvärt tryck neråt och det gör ont :S MEn det är vanligt sa min BM. Har fått handledsskena oxå, på grund av att mina händer domnar bort, spec på nätterna men även imellanåt på dagarna! Det är vanligt men närven man har i handen har mycket tryck på sig nu när jag svullnat så i kroppen. Vilket för att när jag inte sover med händerna raka så vaknar jag av stickningar och domningar i händerna! Men mycket bättre med skenorna!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att bebben kommer ut snart så du slipper vara trött kram emma

2009-07-28 @ 19:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0