Ullared, minigolf och barnmorskan

Var i ullared igår, började med att jag vaknade 04.40, skulle egentligen gå upp 50 min senare men men, köra kl 6 för vvi skulle hämta Emma och Chrille! var uppe vid 09.30.. Men tyckte faktist inte där var så mkt kläder faktist. Köpte några linnen,leggins strumpor, hipsters och amnings-bh bl.a! Henke hittade lite mer byxor, tröjor bl.a! Men sen hittade vi en MASSA barnsaker eller bebis saker, hittade det mesta vi fattades, bärsele, kudde, täcke, sängkläder, babisgym och lite annat!

Sen imorse så kom pappa och hämtade mig. Jag pappa och syrran skulle till malmö och spela minigolf. gick faktist bra för en gångs skull =) Jag vann =P hihi bar sedan av till barnmorskan där efter!
Allting såg jättebra ut. fast barnmorskan på ultaljudet hade ju skrivit fel! hon var väldigt slarvig! Men min barnmorska kollade och det jag sa stämde, men men! SFmåttet var 33 hjärthjudet: ca 135 +3kg tot +11kg.. dom tror den kommer väga ca 3800-3900gn ungefär vid födsel!

värmen håller på att ta kol på mig :s känner mig slö och orkar inte göra mkt!  önskar du kunde kommit ut nu! trött påatt vara gravid, tungt och har svårt att andas. Men resten av graviditeten har varit underbar, fram till typ nu i slutet!  

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja förstår dig att det är tungt nu :-S men den kommer ju snart ut hoppas du inte går över tiden:-)



Vad skoj att spela minigolf hehe:-)



ha det bra gumman Kram emma

2009-07-07 @ 09:13:30
Postat av: Louise V

Vi som inte har eller är med barn fattar ju mycket av ditt mamma snack ;) tot+ 11 kg? hehe . men det verkar ju gå bra med bebis magen carro :) Lycka till med allt! :)

2009-07-07 @ 15:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0