Föräldrarutbildning träff 1 av 4

ja då startade föräldrarutbildningen idag. Riktigt trevligt grupp faktist, många skratt och glada miner. Pratade mycket om att vårda förhållandet. Nästa gång ska vi prata mer om förlossning och se en liten förlossningsfilm.

Snart bär det av till jobb. förhoppningsvis blir det inte jättesent ikväll =) tidiga gäster.. men men vi får väl se hur länge dom sitter..

Får börja ta det lungt nu, känner sammandragningar, magen blir hård som sten. och sen fick jag ont i går, kändes ungefär som mensvärk. Men nu känner jag en massa rörelse i magen. den lille har även kommit på att man kan ju sparka upp mot revbenen och det är inte skönt jag LOVAR =P

Här kommer en blid från när jag är i  v31

v31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0