Hoppas de löser sig!

Tänker faktist rätt mycket på en av mina vänner just nu, lider med dig..! Önskar där fanns något jag kunde göra för dig.. så här nära in på och så händer detta :S stackare! jag finns här för dig. Jag hoppas verkligen att det löser sig!


Har fått tid till nytt ultaljud den 30juni =) längtar! ska bli roligt att se dig igen min lille vän! har bara 53 dagar kvar nu till beräknat datum, så nu längtar jag enormt. 

Jobba imorgon näst sista arbetsdagen sen kommer jag inte jobba förrän i december! skönt faktist! Bara ta det lungt så mycket det går fram till den lille kommer =) 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag tar åt mig, även om det inte är mig du menar...vi hoppas det löser sig.

2009-06-22 @ 22:08:30
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0