träffa mamma

Ledig igår och idag skönt faktist.. Men jobbar bara en vecka till sen har jag "lov" eller ja jag ska ta det lungt fram till förlossningen. ska bli skönt. så det blir väll mycket att komma iordning här hemma och inreda barnrummet =) I love it  =) 

Magen bara växer och växer. Känner mig rätt osmidig nu mera. svårt att böja sig och fötterna känns stora och svullna som ja jag vet inte vad =P men det är inget jag bryr mig om. för jag älskar min mage och jag älskar att vara gravid. Skiter i vad alla andra tycker och tänker om min mage. för jag vet att jag trivs med den. Längtar även tills du tittar ut lille vän. Ska bli roligt att se hur du set ut och vad för "sort" som ligger där inne!

Haha jag garvade så jag höll på att krevera innan idag, Pratade med dennis i telefon när hans arbetskamrat kläcker ur sig at tjag har tur som är gravid, det skulle han oxå vilja kunna bli. för då skulle han råna en bank för det var ingen som vågade skjuta på en gravid. det lät fruktansvärt roligt iallafall!

nä nu kommer snart mamma och hälsar på =) Ska bli trevligt! var ett tag sedan jag träffade henne ! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var trevligt att träffas snäckan... Vad fint ni har fått det. Puss

2009-06-17 @ 19:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0