Varmt!

idag har jag och henke varit och hämtat barnsängen, sen har vi även fått en massa annat =) Love it.. Sen var vi hos mamma och badade i poolen, riktigt skönt faktist =) Men brände mig i huvudet och på ryggen =P

Jag och henke har STORSTÄDAT lägenheten idag, har blivit riktigt riktigt fint, bara tavlor som ska upp nu och iordnign på barnrummet. sen är lägenheten iordning! eller ja henkes arbetsrum är oxå kvar! 

Kom ut nu bebis! hade varit skönt!, det börjar bli tungt och foglossningen känns av rätt bra fram! du gör mig varm så jag inte vet var jag ska bli av och du ligger och trycker neråt så det gör ont :S Men det är ändå underbart att bära dig och veta att du snart kommer ut! går in i v 35 imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0