Barnvagnen är inköpt

I Torsdags när innan henke skulle till sitt jobb kom han upp till mig först och sa att babyringen hade en helsida i tidningen ang barnvagnar. Dom hade köpt upp hela Brios lager på barnvagnar. Så vi åkte och kollade vad dom hade. Tur det tycker jag för vi hittade en JÄTTEFIN barnvagn Brio Happy i olivgrön och sittdelen är marinblå och beige. visst jag ville ha emmaljunga egentligen men denna är oxå riktigt fin. Älskar den. Sen hade dom även rea på barnkläder kunde inte låta bli så det blev en liten pyjamas och en liten body, till det blev det 5par små strumpor =) JÄTTESÖTA.

hihi ha jag bebismage? vet inte men folk säger att jag har en liten pojkmage om den nu stämmer. Har ju diskuterat på vad vi tror de är. Henke tror det blir en tjej men jag tror en kille. vi lär väl se vad det blir ;) fast det är 4 månader tills dess.

När man tänker på att man har gått halva tiden och att bara halva är kvar känns det konstigt. shit ska denna tiden gå lika fort? vet inte men kanske. folk säger ju att dom 3 sista veckorna är jobbigast...

Här kommer det även en bild på magen i v20


19+0 v20
Kläderna vi köpte

Barnvagnen dock är det med lightchassit





Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag vågar inte säga än vad jag tror ni får..magen måste bli lite rundare..:D! Jag ska lägga upp en magbild jag med nu..:D!

2009-03-22 @ 20:28:39
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0