Flyttat ut på gården

Höfterna värker. det börjar kännas att man har extra vikt fram som trycker mot höfterna. Efter 10 timmars jobb brukar det göra rätt ont i höfterna. inte foglossning med ändå ont. Men Men det är något jag kan stå ut med =) Älskar mitt jobb och ska jobba sålänge jag bara kan.

Var och jobbade igår mellan 14 och 22. skönt med en kort dag för en gångs skull. Hemma tidigt =) 
Men vad händer då idag jo jobba idag oxå  börjar dock inte förren 15. skönt med lite sovmorgon faktist. Fast det var tidigt upp ändå.

Jag och henke har flyttat ut på gården nu i tre veckor. dom är i stugan och vi ska bo här. Skönt. Riktigt avkopplande. så som jag skrev innan så var det ju upp 8 eller ja vaknade då. vilddjuren ute i stalelt skulle ju ha mat dom oxå =) dom är så fina. dock är där en som är skadad =( stackare. men är man en rymmare så är man. får ju skylla sig själv lite även om det är synd om henne. boxvilla där ja...


Henke jag älskar verkligen dig. du är underbar. Vi har klarat mycket ihop och nu ska vi ha barn =) Det ska vi oxå klara. har vi klarat en massa annat ihop ska vi klara detta oxå.. Tänk ändå att om barnet kommer en dag senare än BF så kommer den på vår 1,5års dag på förlovningen =P Längtar redan... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0