jobba!!

Jobbade igår, kände verkligen inte för det. visst vi hade riktigt roligt men det var hemskt att jobba igår. Nästan alla gäster var trevliga och så men det kändes som ingenting fungerade. Sen ha en jobbig gäst som var väldigt snackeglad. tog 3ggr längre tid innan han gick.  Allt gick bara fel kändes de som. slutade kring 0100. trött och hem och lägga sig direkt. Skulle ha frukost imorse..

Upp 0700 igen fast man inte var i säng och somnade före 0200. Riktigt trött har varit trött hela dagen inte mkt sömn med 5 timmar. Känns i kroppen känner mig orklös. Sen att ha sådana jävla snobbgäster som tror sig vara något. sånna man inte orkar med ibland men det är ju faktist bara att bita ihop =P slutade 1700.. skönt. hem nu ska snart hem till pappsen och äta middag ikväll, fast först ska polarna ha mat och nattas.

Mycket rörelse i magen imellanåt. just nu är det lungt ;) går in i v21 imorgon =P tiden går fort =) Nu har jag fått en liten bebismage säger alla =P haha. snart måste jag köpa en mammaskjorta så jag har något att jobba i =P haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0