min graviditet

peppar peppar ta i trä har jag haft en väldigt lätt och hanterbar graviditet hittentills. Mådde väldigt illa och var förvisso slö fram till v 14, men har ALDRIG kräkt en ända gång. vilket jag kan seär riktigt underbart..

Var på en sen inskrivning i v 17. har fått en underbar barnmorska som heter Gunilla. verkligen förstående och hjälpsam. 
Sen i v.18 var jag på UL. Det var en upplevelse av dess like. Att få se sitt lilla knytte i magen som bara är så litet få se hjärtar, fötterna, huvudet ja allt.. den sög till och med på tummer. det är en av dom bästa upplevelserna i mitt liv allså. det går inte att beskriva. 

Fick veta att dom kanske ska sätta ihop en grupp med unga mammor, vilket hade varit riktigt bra. en grupp med mammor där alla är unga och kan prata och hjälpa varandra. kanske utbytta problem och upplevelser.  

Har BF den 9 Augusti. Känns som en hel evighet tills dess. men Längar faktist rikgit och ser verkligen fram imot att bli mamma. För alla er som undrar så kommer vi inte att ta reda på könet. Vill att det ska vara en överraskning..

sen vill jag bara säga att jag är trött på alla elaka kommentarer, har ni inget vettigt, snällt elelr vänligt att säga eller kan glädjas med mig. behöver ni inte kommentera heler, lika så om ni nu tycker min blogg är tråkig. Ni tvingas inte att läsa den eller kommentera strunta i det istället för det sårar fakitist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0