Varför kan jag inte glömma det?

Kan inte sluta tänka på det. Varje gång jag tänker på det blir jag arg och ledsen. Fast jag egentligen inte har någon anledning att bli det, men så är det Varje gång jag tänker på det vill jag bara störta ner i grått. Kan fantisera varenda detalj. Hur allting gick till. Men varför kan jag inte bara glömma det. Ser det nästan framför mig :( Känns varje gång det dycker upp som om någon kör en kniv genom hjärtat. riktigt hugger till.. Jag vill bara glömma men det går inte. VARFÖR?


Är det för jag är extra känslig nu eller vad? Kommer det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är det du inte kan glömma?

kram din vän emma i åstorp

2009-03-24 @ 20:27:08
Postat av: Olivia

Vad har hänt?

2009-03-24 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0