fan en massa nu :S

fan känns som jag inte hinner med ska bisikta lägenheten på måndag ch får nycklarna, är inte ledig en ända dag.. En massa som ska göras här hemma och en massa som skall göras på jobbet. mycket bokat och den ena servitören föresvinner nu :( tråkigt för han är riktigt duktig. Känner mig tom, känner ångest, känner att jag inte hinner med.. Inte ens kan jag vara med när vi flyttar :( jag som så gärna vill de men nej :@ varför ska man känns så nu? Så mycket som ska fixas och ingen tid till att göra det :( när ska jag få den tiden? Jo snart kanske om 3veckor... förhoppningsvis. men känner att min kropp inte orkar med just nu. ont i höfter och rygg på köpet..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta det lugnt snäckan.... Det är inte bra att du stressar så. Säg till om du behöver hjälp!

Massor av kramar

2009-05-28 @ 15:10:04
Postat av: Cissi

Varför tar du inte ledigt från jobbet?

Sjukskriver dig så du får havandeskapspenning istället?

2009-05-28 @ 16:35:53
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0