En jobbig jävel..!

hmm snackat skit? nej det har jag inte gjort! Jag orkar inte lägga min enegi på sådant längre, sparar den till annat som den behövs mer till, typ mig själv, jobb, Henke och bebisen bl.a så du som tror att jag snackat skit kan ju börja tänka om!

Mycket rörelse nu =) me like, gå ju in i v27 idag så bara 13 veckor kvar nu =) tiden går fort! Bebisen börjar bli stor nu, känner hur den ligger och trycket, känner mig liksom mätt hela tiden och öm utanpå magen där trycker ligger men men härlig känsla i det hela stora ändå =)

HAHA såg precis ballar av stål, tyckte faktist en jobbig jävel var bäst idag, blev ju tagen av snuten =P brukar tycka sonneby citysports är bäst men inte denna gången ;) får se vad han ska göra nästa vecka! därimot var inte bitterfittan så rolig idag tycker jag så hon skulle ha vunnit! Men men smaken är ju som baken säger som allså delad =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0