Dop och sjukdom

Ojdå vad fort en månad går. så är det när man har småbarn, man hinner inte med allt alltid! Tiden bara springer ifrån en, Clara har redan hunnit bli 3månader.

Det var dop i lördags, det gick verkligen superbra. Hon bara skrattade och tyckte det var riktigt roligt. Har tyvärr inga bilder han inte ta några men mamma och en massa andra fick ju en del bilder.. så det kommer när jag väl fått dom.Tyvärr var henke inte riktigt kry, men det gör inget för ja hade inte klarat det utan honom.. Sen även ett jättetack till emelie och spanne för all hjälp, men även mamma och syrran. och inte minst tack till alla som kom och förgyllde Claras dag.

Hmm går det magsjuka i kävlinge? Verkar nästan som det. Henke var som sagt sjukt i lördags, då visste vi dock inte vad det var. Sen igårnatt blev jag dålig jag med. Det var allt annat än roligtBörjar väll bli bättre nu. Verkar dock som Clara lyckats undkomma det Hoppas så..

Clara har fått sitt tremånaders-vaccin. Hon fick feber och var slö, men annars gick det hyfsat bra. Hon var 62lång nu och vägde ca 6950g

Henke har varit och vaccinerat sig mot svininfluensan idag och jag ska på torsdag :S Hur ska jag klara det med tanke på hur sjukt spruträdd jag är :S Men gör det för Claras skull!

Hej Sejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0