Saknar dig min vän

Som jag sa innan hittade jag bilder på min saknade vän Full Of Life (Livet), När jag såg bilderna skar det i mig av saknad. Det var verkligen en vän som aldrig svek aldrig berättade en hemlis. När jag ser bilderna önskar jag att hon varit här. Vill bara skrika ut hur mycket jag saknar henne..  Det var min foderhäst. Men skolan tog tid och jag hann inte med. Det var min älskling. Nr din box stod tom och du hade åkt grätt jag. Du är min bästa vän någonsin Livet och jag saknar dig hjärtat mitt... Hjärtat skriker kom tillbax.



Livet i sommarhagen, Ville verkligen inte bli infånga. Roligt hade hon till vi väll fick tag i henne!



Innan Hemvärnet, utfodring på gång!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin blogg är=)



kram emma

2009-11-23 @ 15:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0