Sjukhus

Idag har det blivit en massa farande och bilåkande.. Så lillan har varit riktigt gnällig idag, då hon verkligen kännt av att det varit något som inte riktigt står rätt till.. Hon förstod säkert att morfar la på sjukhuset. Ja idag har vi varit på MAS rätt mycket då min pappa fick åka ambulans dit idag. Känns riktigt jobbigt att ha han där.. Syrran kommer hem imorgon, så då ska vi in allihop till honom och sen blir det nog att Elisabeth får bo här sålänge tills iallafall onsdag när mamma kommer hem!

Jag älskar verkligen min pappa allså, Ja vad nu än alla säger så är jag pappas flicka.. Och ja jag älskar honom...

Älskar även min dotter och min Sambo över allt annat! Ni är mer än guld värda och du hjärtat tack för du finns här och stötar..!


Kommentarer
Postat av: emma

Usch låter inte så skoj hoppas det blir bättre snart=)

jag finns här fall du behöver någon att prata av dig med....



Kram emma

2009-10-04 @ 09:59:16
Postat av: Emelie

Hej! Hoppas inte något allvarligt har hänt!

2009-10-06 @ 12:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0