oärlig, Vipan, Mys

En vän som man fått veta har snackat skit bakom ryggen på en, ska man låta denne hållas innan man konfronterar han/henne? Jag vet inte vad tycker ni?

Igår var jag, Clara, Kimberly och William på Vipan och hälsade på =) Först var vi och sade hej till Marie.. skit vad längesedan.. Sen bar det av till restaurangen, för att säga hej till Göran.. såå roligt att ses.. Så fick vi komma in i köket och hälsa på.. Satt ner och prata rätt länge med mina gamla lärare.. Var roligt att träffa alla igen.. Sen bar det av till J-huset för att träffa en av Kimberlys gamla lärare, våra Bebisar blev lite hungriga så upp i gamla styrelserummet för att ge dom mat.. Skulle ta bussen hem men skolbussen kom, så vi gick upp för att ta den, Sådana ursnutiga småglinn som först började kan dom inte ta vanliga trean och så.. Men så var där en trevlig påg som frågade om vi skulle med. så han sa till dom att flytta såg, så vi fick plats =) Weii tack så mycket!
Var på jättekul sen och kollade blev några nappar som vi får prova och sen ;en liten handuk med IOR på =)


Jag och Clara har haft en riktig mysmorgon =) Jag älskar det..

Älskar Clara och Henke min underbara familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0