Senaste veckan...

Oj det var längesedan jag skrev här.. Blir så när man är småbarnsförälder. Hinner liksom inte riktigt med alltid.. Hmm vad har då hänt på sistone?

ja förra helgen var det bjuvsfestivalen så vi stack dit med Emma och chrille. Så spelade på olika sådana lotteri. där det var någon sådan deal or no deal. typ man skulle dra i snörre tills där var ett gosedjur man ville ha, eller svartepeter kom för då fick man sluta... jag van en jättefin snigel till Clara... Sen fick Elina en balong av oss med nalle puh på som hon tyckte om. Clara fick riktigt fina camoskor av Chrille,Emma och Elina.. Tack Tack..

Sen bar det av till öppna förskolan I måndags. Med Kimberly och William. Träffade även Janne och Alva där. riktigt riktigt trevligt. Alltid trevligt att lära känna nytt folk... Var även i bjärred och hälsade på Madde, och vet ni vad Hon skall vara våran doppräst =) Weii

Sen idag var Jag på babycaféet och unga föräldrar med Kimberly och William. Det var oxå riktigt trevlit skönt på unga föräldrar, där var liskom inte så mkt folk. så det blev avgjutning av Claras fot och Hand =) Sen har jag påbörjat förnstermålning =) weii.. blir Nalle Puh och hans vänner som jag bara ÄLSKAR

PS sen är datumet för dopet bokat =) DS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0