Dålig uppdatering

Ja som vanligt får jag väll börja med att jag vet att jag är dålig på att uppdatera.. Men har varit rätt mycket på sistone och det är mycket som har hänt!

En sak är att min lilla tös har blivit stor =D Hon fyllde 1 år den 6/8. Herregud vad tiden går. Känns som det var igår jag låg med värkar och krysta ut henne! Men detta firade vi med frukostkalas. Jag vet de låter crazy, men det var faktist riktigt trevligt. Stor frukostbuffé och många skratt. Tack alla som gjorde Claras dag... Hon åt tårta med hela huvdet!

Sen har hon börjat på dagis. det går riktigt bra. när man lämnar henne skrattar hon bara. Bra tecken. Hon kommer garanterat stortrivas. Bland mina gamla dagisfröknar =)

Sen har det varit något tragiskt oxå. Mormors sambo (Göran) har gått bort endast 59 år gammal :( det är en stor förlust. Du kommer alltid vara saknar och finnas i våra hjärtan. Det var en riktigt fin begravning och jag vet att du ser oss däruppe. Du förkännar det bästa!

Samma dag gick även min ena chef bort (Jonas) endast 54 år gammal. Det är helt offatbart. Så många år kvar att leva, många gånger var man så j*vla trött på ditt snack och prat.. Men kan ärligt säga nu att jag saknar det.. Du har lärt mig mycket. Tack!


Jag har även funnit en ny underbar vän! Cecilia Svensson.. Eller ja ny är väl att ta i. Men vi har verkligen hittat varandera och vi har riktigt roligt ihop! vi har barn som är nästan lika gamla, skiljer typ 2,5 vecka. Hon är 4 år äldre men vad gör de? Absolut INGET. Vi har roligt tillsammas. Har varit ute på LA-karnevalen och HBG-festivalen ihop (bilder finns på fejjan) =) Vi rockar gumms <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Naw, vilka gulliga meningar..om mig alltså..;)!

2010-08-13 @ 21:00:40
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0