ommöblering och Bingolotto

Ja nu känner jag mig riktigt duktig. har diskat och plockat undan lite här hemma! Känns som vi äntligen börjar komma någerlunda iordning här hemma *host* *host*

Ja vad har annars hänt. Jo i lördags var vi på Ikea och inhandlade lite olika saker bl.a hittad jag ett jättefint ljusfat som bara passade in för bra i vårat vaqrdagarum. Sen blev det någon lampa och lite annat smått och gått..
Blev även att vi började möblera om lite här hemma flyttade bl.a en garderob och bykhylla, Clara fick mkt större och Finare rum =) Det fick vi oxå, Satte upp lite tavlor och så oxå, Så nu ska vi snart ut och inhandla lite mer hyllor till väggewn inne på Claras rum.. Men mest av allt hade jag ju velat måla om där inne i någon häftig färg ;9 något förslag på hur?

Igår var vi inne hon grannarna poå kvällen och spelade Bingolotto ;) Ja jag vet pansionärs spel.. Men vi hade faktist riktitroligt ihop.. var när a på att vinna en massa hihi men det blev inget.. Vi har numera bestämmt att vi ska spela bingo varannan söndag ;) Me like*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0