Tänker tillbaka i tiden..

Ja jag vet att jag är dålig på att uppdatera. Har varit mycket på sistone.. och jga märker att jag inte är den ända som är dålig på att uppdatera!

Jag ligger här nu och tänker tillbaks på mitt liv vad har jag åstadkommit? hur var mitt liv innan Clara, jag tänker på personer jag faktist saknar och personer jag ALDRIG kommer sakna.



Det finns faktist en persoon som jag aldrig kommer släppa ur mina tankar och det är min SIZ. Får lov att säga grattis och att snart är det dax! då har vi båda två små pluttar =) Du kommer bli en guda bra mamma =) jag tänker mycket på allt vi gjorde ihop och alla våra pratstuder. Visst vi har bråkat oxå men det är gammalt gnabb, det gör väll riktigt syskon ändå ?? du är en av dom få som jag verkligen ser som en syster, en av dom få jag faktist litar på. Nu har vi dock inte setts på VÄLDIGT länge och det gör ont i mig av saknad efter dig. Jag hoppas vi kan ses snart OLIVIA. I miss my Siz!

Sen kan jag väl även säga "vårt gäng" dom vi var när vi umgicks innan, dom som ALDRIG träffas längre knappt pratar. visst man hälsar och så. Men dom festerna vi hade ihop? Allt "skit" vi hittade på? var blev allt de roliga av? imiss that to..

Visst jag ångrar ingenting av det jag har idag. men skulle jag åka tillbax i tiden ett par år skulle jag nog handlat LITE annorlunda! kanske inte tappat komtakten med vissa o.s.v!


Men en sak som jag ALDRIG kommer ångra är att jag har en underbar dotter som är det mest värdefulla i mitt liv. Hon och min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0