Bilden av er gör mig illamående!

Sen jag skrev sist har de ju som sagt hänt en del.. Jag försöker alltid tänka att de inte kan bli värre än vad de är nu! Men ibland känns det bara som allt går utför och så funderar jag på när det ska ordna sig för mig? Jag blev lämnad, stå kvar själv efter det mest oklara uppbrottet jag varit med om.. Men att sen få höra på omvägar att du hittat en ny, du bryter exakt ALLA kontakter med mig. Vad har jag gjort dig som är så hemskt. Bilden av er två i mitt huvud får mig att bli illamående, jag blir sjukt äklad.. Varför kan det inte vara jag. Jag älskar dig fortfarande enormt mycket! Vill egentligen bara känna din närhet! jag jobbar inte längre för försvarsmakten och jag blir snart av med min lägenhet och hittar ingen ny.. var ska jag bli av? FAAAN allt är trasligt inom mig men jag försöker vara stark för claras skull... Men hur mycket orkar man? Ingen julkänsla har jag.. kanske inte så konstigt.. Känner ine alls för att fira jul, vill bara dra täcket över huvudet och hoppas på att nästa dag är bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0