Ensilage, kyckling och Vänner

Ja jag får erkänna att denna dagen blev bra ändå =) Om inget annat så SJUKT rolig med MÅNGA skratt =) ja jag bjuder på mig själv ;) hihi
Skulle ta in ensilagen (väger bara 2 kg) ni kan ju gissa själv hur det gick när jag och en annan skulle ta in de =P det slutade med att vi var 4 personer.. men okej jag och Casso stod nog mest och skrattade på marken.. Vi skulle ju först ha ner den.. låg typ på ett lager av 4! haha Sen skulle vi ju ge attakhönorna mat.. Ja som sagt,. jag har evrkligen bjudit på mig själv denna dag!
Jaja det blir snart mat =) HUNGRIG skulel ju börja med maten när dennis emil och lisen kom ut.. så det vr ju bara att stänga av för det var ju pakethämtning och katthämtning.. Men nu är den på full fart igen så snart blir det mat =) YEAHH!
Jag måste säga att jag har världens BÄSTA vänner! Jag är även glad för alla underbara vänner jag har sen LV6. dom är verkligen GULD värda och vet hur man ska få en att känna sig omtyckt och att man faktiskt är värd något! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0