Min lilla (stora) tjej är så duktig =D

Hade förberett mig på en lugn dag med Clara framför brasan idag =D men så ringer pappa och frågar om vi ville med till Ikea =D jag är ju inte sen på att hänga med inte.. Så in i bilen och iväg.. Det blev dock en billig tur.. Några ljus, nya diskborstar och påslakan som jag spanat in ett tag halva priset så jag slog till på två =D me like mycket!!

Blir man inte förvånad när man kommer hem och ser att stalldörren är lagad? Vem har varit här och ordnat det liksom? Hmm spöket?

Jaja Clara ville såklart vara med och ta ut hästarna imorse.. Visst fick hon de och de gick JÄTTEBRA =D hon fick hjälpa till och hålla (hästarna vågade knappt gå) hon kommer bli en riktigt hästtjej hon ;) kan hon bli annan när hennes mamma är hästtokig och hennes pappas flickvän är lika då med egen häst? tror inte de va?

På tal om något annat.. Det funkade bra med katterna här ute thulle och skrollan beter sig som ett kärlekspar (kanske stämmer att kärlek börjar med bråk) dom kunde ju knappt gå nära varandra igår =P och skuggan smyger mest runder!

Imorgon kommer drickat inför nyår katching! nice!

Still miss you much! I wanna be in your arms tonight! But i now it never gonna happend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0