Semester

Ja som jag skrev innan så är jag ute på gården nu med min underbara dotter! Hon är ju överlycklig med alla djuren här. Mys kallar jag det ;)

Men saknar mina egna katter riktigt mycket, blir att hämta dom två busarna imorgon :) hihi då blir det nog livat här skulle jag tippa på! Men vad ska man säga då är familjen återförenad? Mamma, pappa, barn? Hihi

En gammal killkompis kom ut och hälsade på.. Snacka massa skit och gamla minen ( shit vad tiden går fort)

Sen avslutade jag dagen framför kaminen och några avsnitt av goastwispers =D me lite den serien! Okej lite läskigt kanske eftersom det faktiskt helt seriöst spökar här ute =p buuuuu, vad har hänt imorgon?


På tal om något annat nyår är bestämt äntligen =D yeahhh me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0