Spöken?

Får man lov att säga att man allt blev lite skraj imorse?
Skulle ut i stallet för att släppa ut hästarna imorse tänkte inte så mkt på de.. så ser jag dörren var borta.. tänkta jauja den har väll blåst om kul.. Men när jag kommer närmre såg jag att den var flyttad ( har spöken  varit framme nu igen) Så när jag kommer in tycker jag de är lite väl tyst så jag tänder , då är där INGA hästar i stallet.. WTF!? då börjart man ju lätt undra eller? Nä då var dom redan uttagna i hagen..
tror jag vet vem som varit här dock och tagit ut dom Men WTF!? utan att jag vaknat och hört att där kommit en bil? hmm läskigt..
Hämtar hit mina katter idag, då blir det nog livat =)
Sen kommer en kompis ut med sin dotter antagligen idag.... Kan nog bli roligt då dottern är djurtokig precis som Clara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0