Fordonsmarch

Uppstigning 04.15, hämta mat, solglajorna på. Uppsittning i Hiluxen, avmarch 05.50.. Är lite lagom trött kan jag säga. Men får ju inte sova då jag går som andraförare... Nej jag ska inte köra men hålla föraren vaken så han inte somnar.. Vi har haft vår rast på ca 10 min.. Behövdes kan jag lova, ögonen dalade =\ not good.. Men efter öre luft, kaffe och godis känns de bättre :) så ikväll lär jag väll gå som en durasel kanin av allt koffein och sockerintag =P haha... Men ska bli skönt att komma hem nu och få sova i egen säng :) och framförallt ska jag få träffa Clara :) miss her!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Uppe innan tuppen gumman.

När ska Wictor få träffa Clara? Jag känner även att jag börjar få Karro-abstinens..:P

2011-05-20 @ 09:04:27
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0