helgen

Jaa vi kom ju hem från öland igår. skönt tyckte jag men somnade ju på sängen på logementet och vaknade sent :( FAN.. så det blev att åka hem tidigt imorse istället.. Skulle ju göra mina naglar idag ju.. dom blev sommriga och fina ;)me like Sitter och funderar över en massa just nu.. det är mkt som snurrar i huvudet på mig... Trött som jag är.. Sängen viskar mitt namn karro karro kom och lägg dig.. måste även bara skriva.. Clara var för söt imorse när jag kom hem.. hörde hon hade vaknat, så gick in till henne och hon låg ner och bara tittade till hon fick syn på mig, så sken hon upp som solen och sa MAMMA, Mamma och sträckte sig efter mig.. hon är för söt min dotter <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hon är bedårande..:D.

Hoppas du kommer underfund med tankarna & funderingarna..:D

2011-05-21 @ 22:24:39
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0