KAOS

finns bara ett ord för denna morgon och det är KAOS! Började när jag skulle ta ut hästarna och två av hästarna inte tyckte dom skull gå i hagen utan sprang runder ÖVERALLT förutom i hagen! Efter mycket om och men lyckades jag fånga in dom..! Med dom i hagen tänkte jag gå i och starta en brasa. MYS! Men nej då hade min älskade dotter lyckats låsa dörren och låst mig ute från huset!
vad gör man nu? hon försöker men lyckas inte öppna igen.. nyklarna är ju i huset! från ingenstans får jag för mig att prova altandörren.. och PEPPAR PEPPAR så var den inte låst tack och lov!
Hade familjen här igår.. mys fick massa kläder me like! sen åt vi gott gottigott gott.. Söndagsstek med hemmagjord sås och potatis =)
Pappa kommer snart och hämtar Clara.. dom ska på julfest på Sirius.. så då blir det väll ut och göra iordning stallet =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0