Det har hänt en del!

Oj oj oj här har det hänt en del sen sist. Jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja.

Från att jag var långt långt ner i träsket har jag verkligen klättrat upp till toppen och må superbra igen. Vad är det då som har hänt med mig?

Jo till att börja med så har jag naturligtvis gått och blivit kär i en underbar kille som heter Jakob. Vi har snart bott och varit ihop i ett år snart typ. ja jag vet här går det undan. Men känns det rätt så gör det. Dock det viktigaste för mig är hur underbar han är mot Clara. Hon som verkligen förtjänar det bästa och endast det bästa i livet.

Clara har då hunnit bli hela 4 år, stora flickan. En mycket bestämd liten dam som vet exakt vad hon vill. Får hon inte som hon vill blir hon gärna sur. Men som många andra föräldrar så vet man om att dom goda stunderna väger upp dom jobbiga.

Jag blev ju arbetslös och valde att plugga ett år för att ha något att göra. Dock gick inte planerna som planerat och jag kom inte in på sjuksköskeprogramet som tanken var från början. Men gör det något? ja klar jag är sugen på att läsa. Men jag kanske ska vänta lite till innan jag ger mig på det igen?

Jag har samtidigt fått ett jobb =) ett helt underbart jobb som budbilsförare. Helt underbart att sitta bakom ratten så mycket som jag gör just nu. Fast okej jag ska ju erkänna att diskusionerna här hemma om vem som ska köra när vi ska någon stans har upphört då Jakob mer än gärna får köra när jag är ledig. Åkeriet jag jobbar för heter TB-åkeri och har helt underbar personal, även mina arbetskamrater. Det känns skönt att kunna säga de så, för att från början var det endast tänkt som ett sommarvik, men som gick över till en heltid. =)

Men det som gjort mig mest glad är fortfarande att Clara mår så bra som hon gör och att jag har träffat Jakob. Äntligen har jag min lilla familj jag har längtat så efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0